POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU TAKTYKA I STRATEGIA
Niniejsza Polityka Prywatności („Polityka Prywatności„) określa sposób, w jaki „Taktyka i Strategia” Wojciech Zalewski („Usługodawca„) siedzibą przy ul. Puszczyka 8/31, 02-785 Warszawa, NIP: 9511547187, REGON: 015834080, gromadzi, przetwarza i wykorzystuje informacje na temat Klientów.
Wszystkie terminy pisane wielką literą w niniejszej Polityce Prywatności mają znaczenie nadane im w Regulaminie świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną (zwane dalej „Regulaminem„), chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.
- Usługodawca przetwarza następujące dane Klienta: adres IP urządzenia, z którego korzysta wchodząc na Stronę; typ przeglądarki internetowej, typ oprogramowania systemowego urządzenia Klienta. Informacje te są wykorzystywane w celu ustalenia liczby odwiedzin Strony, średniego czasu, przez jaki Klient korzysta ze Strony albo podobnych informacji. Usługodawca wykorzystuje te informacje w celu poprawy zawartości Strony.
- Klient, który ma zamiar wysłać zapytania ofertowe dotyczące produktów Usługodawcy bądź skontaktować się z Usługodawcą w innej sprawie, może wysłać wiadomość na adres tsgzalewski@gmail.com, podając następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz zapytanie.
- Dane wskazane w ust. 2 a także adres e-mail Klienta będą dalej określane łącznie jako „Dane Osobowe„.
- Administratorem Danych Osobowych jest Usługodawca (tj. „Taktyka i Strategia” Wojciech Zalewski ul. Puszczyka 8/31, 02-785 Warszawa).
- Dane Osobowe przetwarzane są przez Usługodawcę w celu kontaktu z Klientem, w tym także w celu świadczenia usług drogą elektroniczną zawierania i realizacji umów handlowych, archiwizacji, a także w celach marketingowych.
- Dane Osobowe są przetwarzane na podstawie wysyłanego przez Klienta formularza kontaktowego, zapytania ofertowego, na podstawie zgody Klienta na przetwarzanie danych osobowych w celach otrzymywania oferty handlowej lub na podstawie uzasadnionego interesu administratora (np. obrona przed roszczeniami czy zapewnienie funkcjonowania strony).
- Podanie Danych Osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak może być niezbędne dla korzystania z usług lub realizacji umowy.
- Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy odpowiedzialni za obsługę Klientów oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Usługodawcy (np. firmy prowadzące księgowość, usługi IT).
- Dane przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji umów. Po tym okresie, dane mogą być przetwarzane w oparciu o obowiązki prawne Usługodawcy (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych), czy prawnie uzasadniony interes (obrona przed roszczeniami, jakie mogą przysługiwać wobec Usługodawcy).
- Klient ma prawo dostępu do treści Danych Osobowych jego dotyczących oraz ich sprostowania, usunięcia lub przeniesienia, a także prawo do żądania ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Ponadto, w zakresie Danych przetwarzanych na podstawie zgody, Klientowi przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Każdej osobie, której Dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Przy przetwarzaniu Danych Osobowych Usługodawca korzysta z oprogramowania, które zabezpiecza je przez dostępem przez podmioty nieupoważnione, a także przed ich utratą i działaniem złośliwego oprogramowania, którego celem jest uzyskanie do nich dostępu.
- Strona wykorzystuje pliki „cookies”, czyli niewielkie pliki tekstowe, które są wysyłane do komputera Klienta podczas korzystania z Strony. Informacje zbierane przy pomocy „cookies” pozwalają dostosowywać usługi i treści oferowane przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klienta ze Strony. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się Klient. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Dzięki plikom „cookies”, przeglądarka internetowa Klienta może zostać rozpoznana przez Stronę. Większość używanych na Stronie „cookies” jest usuwana z dysku twardego komputera Klienta („session cookies”) po zakończeniu przez niego sesji (czyli po wylogowaniu się lub zamknięciu okna przeglądarki). Pozostałe pliki „cookies” pozostają na komputerze Klienta w celu umożliwienia rozpoznania komputera Klienta podczas kolejnej wizyty („trwałe cookies”).
- Cookies identyfikuje Klienta, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszej Strony, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie przez Sprzedawcę w celu optymalizacji działań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci Strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików „cookies”. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienta Strony. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.